O CEO της SAP Bill McDermott ανακοίνωσε πρόσφατα στο ετήσιο συνέδριο SAPPHIRE NOW®, ότι η SAP πέτυχε τον φιλόδοξο στόχο της να αλλάξει τα δεδομένα της αγοράς στον τομέα του Customer Relationship Management με το λανσάρισμα του SAP C/4 HANA, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν και να ενισχύσουν την πελατειακή τους βάση.

Το SAP C/4HANA είναι μία ολοκληρωμένη λύση που έχει σχεδιαστεί για να εκσυγχρονίσει την εμπειρία του παραδοσιακού CRM το οποίο επικεντρώνεται μόνο στις πωλήσεις. Μετά την ολοκλήρωση των εξαγορών των κορυφαίων εταιρειών της αγοράς  Hybris, Gigya και CallidusCloud, η SAP συνδυάζει, πλέον, λύσεις για την υποστήριξη όλων των λειτουργιών του front office, όπως η προστασία των δεδομένων των καταναλωτών, το μάρκετινγκ, το εμπόριο, οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση των πελατών.

“Η SAP ήταν από τους τελευταίους που αποδέχτηκαν το status quo του CRM, και είναι τώρα η πρώτη εταιρεία που  θα το αλλάξει,” δήλωσε ο Bill McDermott . “Τα παραδοσιακά συστήματα CRM αφορούν κυρίως στις πωλήσεις, ενώ το SAP C/4HANA έχει ως επίκεντρο τον καταναλωτή..

Ενισχύοντας περαιτέρω τη φήμη της εταιρίας ως παρόχου ολοκληρωμένων επιχειρηματικών λύσεων, η νέα λύση SAP C / 4HANA θα ενσωματωθεί πλήρως  στο χαρτοφυλάκιο εφαρμογών της SAP, του οποίου ηγείται η κορυφαία λύση ERP, SAP S / 4HANA®. Ο συνδυασμός αυτός περιλαμβάνει νέες δυνατότητες machine learning από το SAP Leonardo,  καθώς και από τo νέo SAP HANA Data Management Suite, το οποία επιτρέπει στις εταιρείες να έχουν εικόνα και έλεγχο των δεδομένων που διανέμονται ευρέως. Η συνολική στρατηγική της εταιρείας, που επικεντρώνεται στον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, υπογραμμίζει την ανάγκη για ισορροπημένη προσέγγιση της αυτοματοποίησης στο χώρο εργασίας.

Στο πλαίσιο της επέκτασης των λύσεων εξυπηρέτησης πελατών, η SAP ανακοίνωσε επίσης την εξαγορά της Coresystems AG, με έδρα την Ελβετία, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στον τομέα των υπηρεσιών, ειδικά στον κλάδο της βιομηχανίας, της ενέργειας, της υψηλής τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών. Η πλατφόρμα της Coresystems παρέχει υπηρεσίες προγραμματισμού των αιτημάτων του πελάτη, σε πραγματικό χρόνο, με χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης. Με αυτόν τον τρόπο διευρύνονται οι δυνατότητες τεχνικών υπηρεσιών της εταιρείας, καθώς  είναι πλέον εφικτό το κάθε αίτημα να  ανατεθεί στον καταλληλότερο και πλέον εξειδικευμένο τεχνικό που μπορεί να το επιλύσει, λαμβάνοντας υπόψη την εμπειρία, την τοποθεσία και την διαθεσιμότητα τους.

 

Σχετικά με το SAP C/4HANA

 

Το χαρτοφυλάκιο SAP C / 4HANA περιλαμβάνει τα SAP Marketing Cloud, το SAP Commerce Cloud, το SAP Service Cloud, το SAP Cloud Data Client (συμπεριλαμβανομένων των λύσεων Gigya) και το SAP Sales Cloud (συμπεριλαμβανομένων των λύσεων CallidusCloud). Επιπλέον, το SAP Sales Cloud ενοποιεί τη λύση SAP Hybris® Revenue Cloud και το SAP Hybris Cloud (που αποτελείται από λύσεις SAP Hybris Sales Cloud και SAP Hybris Service Cloud).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here